Transavia donderdag 19 juli 2018

En toen…. kregen we eindelijk antwoord van Transavia na 6 weken wachten.

Wat ons opviel was dat ze inderdaad goed de opmerkingen gelezen hadden en als cadeautje….. toch een teruggave waar we niet op gerekend hadden ­čÖé

Beste mevrouw Brongers,

Ten eerste mijn excuses voor het late antwoord. Vanwege drukte op de afdeling zijn wij jammer genoeg niet aan toe gekomen om u eerder te berichten.

Ik begrijp dat het vervelend is dat wij uw vlucht niet volgens schema hebben uitgevoerd. Dat is natuurlijk niet de bedoeling! Ondanks alle omstandigheden die wij nemen om vertragingen te voorkomen, is het jammer genoeg niet gelukt.

Ik vind het jammer om te horen dat u de informatievoorziening onvoldoende vond. Bij een vertraging is het juist extra belangrijk dat u goed geïnformeerd wordt. Ik deel dit met onze afhandelaar op de luchthaven van Valencia.

Daarnaast vind het belangrijk dat al onze passagiers tevreden zijn over onze service aan boord en op de luchthaven. Daarom stuur ik uw feedback door naar de desbetreffende afdeling. Zo kunnen ze kijken hoe ze dit anders kunnen doen.

Vanwege de vertraging heeft u recht op een compensatie┬ávan ÔéČ 250,- per persoon, in totaal ÔéČ 500,- .
Binnen twee weken ontvangt u het bedrag op uw IBAN rekeningnummer

ik hoop dat jullie ondanks alle ongelukkige omstandigheden terug blijven kijken op een fijn verblijf in Valencia. Mocht u nog andere vragen hebben, dan helpen wij u graag.

Met vriendelijke groet,

Siham
Service Centre

Dit bericht is geplaatst in Algemeen. Bookmark de permalink.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

*
To prove you're a person (not a spam script), type the security word shown in the picture. Click on the picture to hear an audio file of the word.
Anti-spam image